Over ontmoeten en werken





Bij vergaderlocatie Meet and Work hebben we elkaar leren kennen. Els eigenaar van Bureau de baas en Manuela eigenaar van Secretary for You. Jaren van samenwerken volgden. In drukke tijden en bij specifieke vragen vanuit onze klanten, hielpen we elkaar. Kwaliteit van onze dienstverlening, betrouwbaarheid en het aangaan van een duurzame relatie is voor ons allebei heel belangrijk. Daarin vonden we elkaar helemaal.

In 2014 spraken we voor het eerst over het samen opzetten van een nieuwe organisatie. We merkten dat de wereld aan het veranderen is en dat er steeds meer behoefte is aan flexibele ondersteuning, soms maar voor een paar uurtjes per week. Ook het tijd en plaats onafhankelijk werken vraagt om een ander soort ondersteuning. Vele brainstormsessies volgden en in 2015 is Sidekick een feit!

Met Sidekick ondersteunen we ondernemers en professionals zowel virtueel als persoonlijk. Succesvolle ondernemers houden zich bezig met datgene waar ze goed in zijn. Ondersteunende werkzaamheden zoals administratie en secretariele taken kunnen ze met een gerust hart aan ons overlaten. Het uitbesteden van deze werkzaamheden aan Sidekick verdient zich vaak al op korte termijn terug.

Waar we elkaar ooit ontmoet hebben, is nu onze werkplek. We voelen ons helemaal thuis in het oude pand van Meet and Work en kunnen vanuit deze locatie de gewenste ondersteuning aan iedere ondernemer leveren. We zijn een samenwerking aangegaan met het Houtens Hart en leveren ondersteuning aan de ondernemers die hier een unit huren. Sidekick is niet alleen ons werk maar door Sidekick ontmoeten wij ook heel veel inspirerende ondernemers en professionals. Daar worden wij blij van.

Ontmoeten we jou ook binnenkort? Wij kijken ernaar uit!


delen